Zoeken
  • Io Merola

Hoe combineer je krachtige copywriting met je eigen persoonlijkheid?


SCHRIJF VANUIT JE HART


Het delen van persoonlijke gedachtes en gevoelens kan je zien als mini-storytelling. Het is een kleine stap naar zichtbaarheid met grote gevolgen voor je know-like-trustfactor.


Know-like-watte??? Relax, ik vertel je er meer over...


Als jij wil dat mensen met je in zee gaan, heb jij 1 simpele taak:


ZORG DAT ZE JE KENNEN, TOF VINDEN EN VERTROUWEN


Hoe? Door online zichtbaar te zijn. Op social media. Want dáár zitten je potentiële klanten. 


En wat deel je dan? Wat schrijf je?


Een voorbeeld:


KNOW

Deel een glimp van je persoonlijkheid


Ooit, lang geleden, raakte ik enorm gecharmeerd door klinkende woorden. Ik ben het prototype van introversie en babbelen is niet mijn sterkste punt, maar geef me pen & papier en ik schrijf je mijn verhaal. 


LIKE

Ga op zoek naar gelijkgestemde zielen


Ik ga creatief gemutst door het leven, loop vaak sneller dan mijn benen mij kunnen dragen en ik kies niet altijd voor de makkelijkste weg.


TRUST

Beschrijf je motivatie, vakkennis en expertise


De voorbije jaren werkte ik in sales. Ik ontdekte dat de juiste woorden de kracht bezitten om lezers in beweging te brengen. Om hun gedrag te sturen en ze aan te zetten tot actie.


Ik verdiepte me in copywriting, verslond marketingboeken en volgde waardevolle schrijfcursussen.


Ik merkte dat veel ondernemers steeds weer struikelen bij het schrijven van online communicatie. Gaande van e-mails naar webteksten tot social media posts.


Na KNOW, LIKE & TRUST is je lezer klaar voor 


BUY

Een duidelijke call-to-action is niet meer dan een eerlijke service naar je lezer toe.


Ben jij klaar om business met me te doen? 

Reageer op deze blog en vertel me hoe ik jou en je onderneming kan ondersteunen.


10 keer bekeken1 reactie

Io Merola

E-mail: io@copio.be

Mobiel: +32 476 663876

  • LinkedIn - Black Circle
  • Facebook - Black Circle
  • Instagram - Black Circle