De duivel in een doos – Hoe ge uw doelen bereikt ondanks de aanwezigheid van angst

Op mijn ene schouder zit een engeltje. Ik noem haar Faith. Ze spoort me aan om te geloven dat ik ben wie ik wil zijn en dat ik al kan wat ik wil leren.

Aan de andere kant zit een vervelend duivelke dat me alleen maar wil tegenhouden. Hij vertegenwoordigt mijn innerlijke angst. Ik noem hem daarom Fear.

Ik zou dat duivelke dolgraag in een doos stoppen. Lekker ingeblikt de kast in!

Maar dat gaat me niet helpen. Been there, done that.

Negeren brengt niks op.

Daarom leerde ik om door te gaan met die vervelende Fear aan mijn zij.

Want het moment dat ge uw doelen bereikt, is het moment waarop ge uw geloof volgt, ondanks de aanwezigheid van angst.

Wil dat nu zeggen dat ik altijd mijn doelen bereik, zonder dat ik es met mijn snuit tegen de grond ga?

Nope!

Ik ga regelmatig op mijn snuit. Maar hé, dat hoort erbij, toch? Vallen, opstaan en weer doorgaan?

Als we dat niet zouden doen, hadden we nooit leren lopen… of fietsen… of skiën! 😉

Vandaag geef ik u drie eigenschappen die kenmerkend zijn voor een ondernemer die op een authentieke, persoonlijke en supereffectieve manier marketing doet.

Let’s go!

1 – Zelfvertrouwen

Als ge over uzelf gaat schrijven, is zelfvertrouwen onmisbaar. Zorg voor een diepgeworteld vertrouwen in uzelf, in uw eigen krachten en in uw eigen waarden. Geloof gewoon in uzelf!

Geloof is uw motor. Het geeft u de energie die ge nodig hebt om uw doelen te bereiken. Om elke dag op te staan en er voor te gaan. Voor de volle 100 procent! Met of zonder Fear op uw schouder!

2 – Zelfkennis

Om krachtige copy te kunnen schrijven, moet ge zelfkennis ontwikkelen. Zorg dat ge een sterk beeld hebt van uw sterktes en uw zwaktes. Ga op zoek naar kansen om uw zwaktes te overwinnen en gebruik uw sterktes in uw eigen voordeel.

Een voorbeeld: Zijt ge een held voor de camera, maar schrijft ge stijf, onnatuurlijk en onsamenhangend? Ga dan vloggen in plaats van bloggen. Gebruik vooral video’s in plaats van tekst. Zowel op social media als op uw website en in zelfs in uw e-mails.

3 – Zicht op uw kernwaarden

Zorg dat ge uw kernwaarden zo klaar hebt als een klontje. Weet wie ge zijt, waar ge voor staat en waarom ge doet wat ge doet.

Op moeilijke momenten gaat dat u helpen om beslissingen te nemen. Niet alleen in verband met uw content, maar ook in functie van uw onderneming en van uw persoonlijke relaties.

Don’t worry – You’ll get there!

Maak u geen zorgen als ge deze eigenschappen nu nog niet voor de volle 100% ontwikkeld hebt.

Werk er stap voor stap aan. Met de juiste mindset, met de juiste mensen rond u en met de juiste coaching.

Benieuwd hoe ik u met de ontwikkeling van deze eigenschappen kan helpen?

>> Klik hier om een gesprek in te plannen voor een inspirerende babbel over u en over uw marketing. No strings attached. <<

Geloof in uzelf, want ge zijt het waard!

Ciao ciao,

Io Merola – COPIO Copy & Content

Vergelijkbare berichten